Dag 5 Raahe naar Himanka 93 km - Reisverslag uit Himanka, Finland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 5 Raahe naar Himanka 93 km - Reisverslag uit Himanka, Finland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 5 Raahe naar Himanka 93 km

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

03 Juni 2009 | Finland, Himanka

Om 7.00 uur alweer het eerste SMS-je van vandaag: hij zat te ontbijten, de zon scheen, het was windstil alleen helaas slechts 7 graden.
Om 12:15 uur zat de eerste 60 km erop en zat hij in Kalajoki te lunchen en op te warmen. Om 15:00 uur meldde hij zich weer en hoorden we dat hij in Himanka op de camping staat,hier heeft hij een luxe hut met sauna. Deze camping heeft een website, maar alleen in 't fins. Over het stadje Himanka valt ook niet veel te vertellen, behalve het volgende:"Himanka on vireä keskipohjalaiskunta Pohjanlahden rannalla. Täällä on hyvät toimivat peruspalvelut, lyhyet etäisyydet ja puhdas ja turvallinen ympäristö. Merellinen, avara maisema antaa leimanhimankalaisuuteen".

Ook vanmiddag heeft Herman weer een bibliotheek gevonden waar hij een half uur kon internetten en MSN-en en hij heeft hij ook deze Herman58-site weer bekeken.

Toaal gefietst: 443 kilometer

• 03 Juni 2009 - 15:15

Tineke:

Ben blij dat we nu alle leuke bijzonderheden van Himanka hebben kunnen lezen
    Heb je wel een beetje ( internationale) aanspraak in dat verre land Herman?
    Gelukkig kan je ons lezen, succes op de volgende etappe

• 03 Juni 2009 - 16:50

Marjo:

Geweldig om wat over Himanka te lezen moet een wereld stad zijn!!!!
    Je vorige onderkomen zag er goed uit Herman en zo te lezen is deze ook prima.
    Groot gelijk dat je zo'n hutje neemt met die kou.

Groetjes

• 03 Juni 2009 - 20:41

Okke:

Ha Herman,
    Wat gaaf om zo elke dag je bevindingen in het 'verre' noorden te lezen. Leuke foto's ook. Ik kan me voorstellen dat je bij deze temperaturen de nacht lekker in een hutje of hotel doorbrengt. Veel succes met de verdere toch en geniet ervan.
    Tot over 32 dagen ;),
    Okke

• 04 Juni 2009 - 06:36

Anja:

Heel leuk om je zo te volgen Kom zeker nog een keer kijken op deze site