The day after - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

22 Juni 2009 | Nederland, Schiedam

Maandag 22 juni 2009,

Het is allemaal iets anders gelopen dan ik van te voren dacht.
Finland was ondanks de goede start van 20 graden, bar en boos.
De kou en de wind deden mijn vakantie/fietsplezier snel afnemen.
De trein bracht me daarom snel naar het zuidelijke Turku.
Het was de bedoeling om hier vandaan verder verder te trappen. Maar een ontzettend regenachtig begin van de volgende monster-rit (+120km) maakte het voor mij niet moeilijk om te switchen naar de boot.
De korte tussenstop op de Aland eilanden was heel bijzonder, een mooie omgeving om te fietsen.
Zweden was mooi en had redelijk fietsweer, het was alleen te koud om te kamperen.
Vooral na het verlaten van de hoofdwegen kreeg ik een heel mooi landschap te zien.
De aankomst in Denemarken was een verademing, ik kreeg de zon wat meer te zien en vooral na Silkeborg was ik bijna van al die ellendige heuvels af. Ik kon ook eindelijk gaan kamperen.
Alleen toen begon het probleem, dat aan het begin van de vakantie al de kop opstak, ernstigere vormen aan te nemen. Mijn linkerbeen ging steeds meer pijn doen en vooral 's ochtends duurde het minstens een half uur voordat ik redelijk pijnvrij kon bewegen. Ook werden enkele tenen gevoelloos. Dit heeft mij doen besluiten om te stoppen en Karin te vragen om mij op zondag in Duitsland te komen halen.

Iedereen bedankt voor alle reacties.

• 22 Juni 2009 - 16:16

Rob Udo:

Hoi Herman,

welkom thuis jongen.

En een goed vervolg van de vakantie gewenst.

Gr.
    Rob

• 22 Juni 2009 - 19:25

Richard De Goede:

Hallo Herman,

Welkom thuis en 'n fijne voortzetting van je vakantie.

gr. Richard

ps. sterkte met je been.

• 23 Juni 2009 - 06:52

Rob En Agéth:

Toch weer petje af hoor!
    Fijne vakantie verder en sterkte met je been!
    Tot ziens, Rob en Agéth

• 23 Juni 2009 - 14:37

Karel & Emile:

Hallo Herman,

Welkom thuis! Fijne vakantie en het beste met je been gewenst!

• 23 Juni 2009 - 15:44

Anja Vd Kieboom Van :

Jammer dat ik de foto's niet kan zien Doe ik iets verkeerd misschien?Wens je verder alle goeds en een prettige vakantie voor die komen gaat

• 23 Juni 2009 - 19:34

Monique:

Ha Herman,

Lekker weer thuis aan het genieten van het warme zonnetje?
    Je hebt in ieder geval wel een bijzonder fietsavontuur gehad....Ik vind het knap....
    Nog veel plezier met de vakantie. Hopelijk is je been geen spelbreker.

• 26 Juni 2009 - 13:07

Ton:

Hallo Herman en karin

Ik heb je voor een deel gevolgd.Petje af voor deze prestatie.
    Volgens mij heb je nog een week vakantie om af te trainen of te trainen voor de volgende reis naar Peking?

Groet van je oude collega
    Ton