Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

25 Juni 2011 | Nederland, Meijel

Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km

Gezien de weersvoorspelling: zaterdag regen en zondag 27 tot 30 graden, besloten om naar Goirle te fietsen en daarvandaan met Karin mee terug te rijden naar Schiedam. De LF 13 gevolgd om zo langs Eindhoven en Hilvarenbeek bij Goirle te komen. De route was niet bijzonder; eerst langs "de Groote Peel" en af en toe door een bos en daarna een groot saai stuk langs het Wilhelmina kanaal. Op dit gedeelte kreeg ik ook een enorme bui over me heen.
Rond half vijf bereikte ik het "kamphuis Korhoender" in Goirle. Daar zou Karin Lotte afzetten voor een weekend met de korfbal vereniging en mijn fiets achter in de auto verdwijnen voor de terugreis naar Schiedam.

Totaal aantal kilometer: 500

• 25 Juni 2011 - 17:33

Tineke:

Na een mooi voorjaar start de zomer nat en koud.............. je zal maar op de fiets zitten.
    Je hebt gelijk dat je even een time-out in Schiedam neemt ( of ben je uitgefietst?
    Komende dagen weer lekker droog en zonnig , dus de noordelijke route kan nog altijd
    Succes jongen