Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

25 Juni 2011 | Nederland, Meijel

Dag 5: Meijel - Goirle, 89 km

Gezien de weersvoorspelling: zaterdag regen en zondag 27 tot 30 graden, besloten om naar Goirle te fietsen en daarvandaan met Karin mee terug te rijden naar Schiedam. De LF 13 gevolgd om zo langs Eindhoven en Hilvarenbeek bij Goirle te komen. De route was niet bijzonder; eerst langs "de Groote Peel" en af en toe door een bos en daarna een groot saai stuk langs het Wilhelmina kanaal. Op dit gedeelte kreeg ik ook een enorme bui over me heen.
Rond half vijf bereikte ik het "kamphuis Korhoender" in Goirle. Daar zou Karin Lotte afzetten voor een weekend met de korfbal vereniging en mijn fiets achter in de auto verdwijnen voor de terugreis naar Schiedam.


Totaal aantal kilometer: 500

  • 25 Juni 2011 - 17:33

    Tineke:

    Na een mooi voorjaar start de zomer nat en koud.............. je zal maar op de fiets zitten.
    Je hebt gelijk dat je even een time-out in Schiedam neemt ( of ben je uitgefietst?
    Komende dagen weer lekker droog en zonnig , dus de noordelijke route kan nog altijd
    Succes jongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Eind mei begint mijn vijfde grote fietstocht. Vanaf de Belgische kust (Nieuwpoort) zal ik de grenzen/loopgraven van de eerste wereldoorlog volgen tot aan Colmar. Vanaf Colmar zal ik dan langs de Rijn terug naar huis fietsen. Het is in ieder geval de bedoeling om met Karins verjaardag weer thuis te zijn.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 122972

Voorgaande reizen:

22 September 2018 - 12 Oktober 2018

Het land van de rijzende zon

03 November 2017 - 24 November 2017

Thailand en Myanmar

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Fietsen langs de frontlijn

17 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Rondje Denemarken en weer terug naar huis

26 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Skagen en terug

30 Mei 2009 - 21 Juni 2009

Napapiiri

06 Juni 2007 - 05 Juli 2007

Rome en Zuid Afrika

Landen bezocht: