Dag 2 : Padborg - Skaerbaek, 92 km - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Herman - WaarBenJij.nu Dag 2 : Padborg - Skaerbaek, 92 km - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 2 : Padborg - Skaerbaek, 92 km

Door: Sanne en Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

18 Mei 2012 | Denemarken, Kopenhagen

Vanmorgen om een uur of 6 kwam de trein aan in Padborg. Er scheen een waterig zonnetje en het was nog behoorlijk fris: 5 graden.
De treinreis was heel gezellig, maar erg vermoeiend. Pas na middernacht gaan slapen en veel wakker geweest.
Eenmaal aangekomen in Padborg werd de fiets opgebouwd (alle tassen weer overal aangehangen) en via een pinautomaat (geen Euro's in Denemarken)en een bak koffie bij een bakkerij werd de fietstocht aangevangen. De eerste dag al 92 km weggetrapt, in de loop van de ochtend ging het zonnetje lekker schijnen en werd het aangenaam warm.
Nu zit hij op de camping van het plaatsje Skaerbaek.
De campingbaas van deze camping heeft in zijn jeugd veel motor gereden en ging destijds altijd, tijdens het pinksterweekend, kamperen op camping de Grutto. Deze camping ligt aan de Harreweg, tussen Schiedam en Delft, waar we regelmatig langs fietsen. Hoe toevallig.

In Skaerbaek blijkt dit weekend een grote happening te zijn: Line Dance Traef Skaerbaek, voor geïnteresseerden onder de lezers: http://www.ldts.dk/www/de/de_danse2012.htm
Herman vindt 't niet zo boeiend: "overal lopen cowboys en klinkt takke-muziek".

Voor zichzelf heeft hij heerlijk gekookt vanavond: spaghetti met worstjes en ballen uit blik, mhhhhhh.

Nog een fotootje erbij van z'n onderkomen zodat jullie allemaal kunnen zien hoe riant hij erbij zit.

Tot morgen.

Totaal aantal kilometers : 92

• 18 Mei 2012 - 18:49

Monica:

Hai Herman,
    Nice tur onskede!

• 18 Mei 2012 - 19:07

Dick:

Hoe neem je die stoel nou mee op je fiets??
    Zeker van de buurvrouw geleend.

• 18 Mei 2012 - 19:16

Henny:

in 1 dag 92 km....pff. Maar 1 ding begrijp ik niet op de foto Herman. Is die witte stoel ook op de fiets mee genomen????

• 18 Mei 2012 - 19:27

Buurman Rob.:

Succes weer Herman!
    Op naar het eerste broodje Pølsen!