Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Herman - WaarBenJij.nu Bangkok dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Herman - WaarBenJij.nu

Bangkok dag 2

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

05 November 2017 | Thailand, Bangkok

Ongelooflijk!, maar we hebben uitgeslapen. Misschien dat de reisdag toch iets te lang geduurd heeft, voordeel lijkt dat de jetlag gelijk weg is.
Na een heerlijk ontbijt (toast, gebakken eieren en pad thai) zijn we op pad gegaan om ons te melden bij Co van Kessel. Deze organisatie zou ons vandaag groot Bangkok laten zien, met behulp van fiets en boot. Wat een geweldige belevenis, door steegjes, langs tempels en keukens, over winkelstraten en door bananenplantages. Tussendoor een pontje, tweemaal een longboat en als afsluiting heerlijk gegeten in een erg lokaal restaurantje.
Nadat we onze fietsen hadden ingeleverd, zijn we door donker Bangkok, in een uur, terug gewandeld, naar ons hotel.
Wat is Bangkok dan bijzonder, bijna stil, slecht verlicht en bijna niemand meer op straat, behalve dan rond de tijdelijke eettentjes.

Morgen vliegen we naar Myanmar, erg benieuwd wat we dan mee gaan maken. Wordt vervolgd in Myanmar.

• 06 November 2017 - 09:44

Marjo:

Geweldig hé die fietstocht met Co van Kessel ik heb er toen ook erg van genoten. Nu op naar het volgende land ben benieuwd wat jullie daar gaan beleven. Veel plezier.