Dag 16 Saeby naar Mariager 117 km - Reisverslag uit Mariager, Denemarken van Herman - WaarBenJij.nu Dag 16 Saeby naar Mariager 117 km - Reisverslag uit Mariager, Denemarken van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 16 Saeby naar Mariager 117 km

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

14 Juni 2009 | Denemarken, Mariager

Weer 117 kilometer dichter bij huis. Het fietsen gaat lekker (wel weer van die flinke heuvels), de omgeving is schitterend en de zon schijnt. En volgens "Wetteronline" blijft de zon nog zeker tot donderdag schijnen in Denemarken.....dus lekker overnachten in de tent. Alle kampeerspullen gelukkig niet voor niets helemaal mee gesjouwd.

Hij staat op de Mariager Camping en volgens de website is dit een rustige, gezinsvriendelijke camping met drie sterren, gelegen midden in het stadje Mariager aan de Mariager Fjord. Er zijn goede mogelijkheden tot baden, surfen, zeilen en vissen. De camping is een uitstekend uitgangspunt voor wandeltochten, natuurwandelingen en fietstochten.

Totaal gefietst: 1308 kilometer.

• 15 Juni 2009 - 05:13

Lotte:

Hoooi
    zoooo heb je zoveel gister gefietst (117km)
    Ik zie papa al surfen en vissen!!!
    Kom op pappa je hebt er al heeeeel veel kilometers op zitten je kan het .

kamp was super leuk ze hadden vrijdag je fiets gepikt en dan moest je lopend die weer gaan halen.
    dat was echt vermoeiend maar we hadden ze wel :D
    we hadden ook bonte avond en dat was super leuk want Juliettte en ik deden Mega Mindy jammer genoeg niet gewonnen :(
    Ik ga zo naar school dus..
    xxx. Lotte

• 15 Juni 2009 - 07:29

Marianne Meijer:

hallo herman
    het schiet goed op met het fietsen, jammer van de heuvels.geniet van het mooie weer, wij zijn een keer in arhus in lego land alle dagen slecht weer.
    nog gefeliciteerd met jkarin,veel succes met het fietsen
    groetjes marianne