Fietsen en cooking class - Reisverslag uit Nyaungshwe, Myanmar van Herman - WaarBenJij.nu Fietsen en cooking class - Reisverslag uit Nyaungshwe, Myanmar van Herman - WaarBenJij.nu

Fietsen en cooking class

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

16 November 2017 | Myanmar, Nyaungshwe

Naast het wegvallen van de waterdruk hebben we vandaag lang geen warm water gehad, is minstens twee keer de stroom uitgevallen en kom je (bijna) het grote wereld wijde web niet op.
Korte samenvatting van vandaag. We zijn naar een mooi klooster gefietst en daarna via een landelijke omweg terug.
's Avonds hebben we een leuke cooking class gedaan. Een vis, een kip, een garnaal en een pompoen gerecht, met daarnaast een bananen, een tomaten, een avocado en een theebladeren salade.
Tijdens de les viel natuurlijk de stroom uit en kookte Sanne verder met het licht van een I phone.

• 16 November 2017 - 17:25

Marjo:

Ja ja...... Het is echt afzien zo'n vakantie. Maar ondanks dat maken jullie een geweldige reis.
    Groetjes uit een grijs en nat Schiedam

• 16 November 2017 - 22:26

Frans En Jacqueline:

Tja, dat is Azië ....

We komen graag een keer de Myanmaarse keuken proeven bij jullie. Geniet nog van de laatste week!

Groetjes van ons

• 18 November 2017 - 16:44

Tineke:

Toch nog een fiets vakantie .... jullie hebben een lekker gevarieerd programma, veel plezier verder daar