Dag 3 Heijen - Roermond - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 3 Heijen - Roermond - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 3 Heijen - Roermond

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

08 Juni 2007 | Nederland, Roermond

Na een krentenbollenontbijt is Herman om circa 8:30 uur weer op zijn fiets gestapt om vandaag het traject naar Roermond af te leggen. Het was behoorlijk warm,onderweg een temperatuur gezien van 35 graden,en het landschap begint al aardig heuvelachtig te worden met vele "valse plats".
Het was ook vandaag weer een hele mooie rit, voornamelijk langs de Maas,die hij ook een keer of 4 met een pontje is overgestoken.
De overnachting is op een camping iets ten zuiden van Roermond en de bedoeling is om morgen Duitsland in te gaan.
Hier in Schiedam komt de regen met bakken uit de hemel en staan de tuin en de straat blank, hopelijk is het rond Roermond wat minder heftig.
Vandaag 90 km gefietst.

Totaal aantal fietskilometers : 297 km

• 08 Juni 2007 - 19:12

Irene (van De OK):

Nou nou Herman je gaat lekker hard van start!! heel goed hoor!! Maar de echte bergen moeten nog komen VEEL SUCCES!!

• 08 Juni 2007 - 22:12

Fraja Drohu:

Het ware velocepederen
    Is een tot kunst verheven vaardigheid
    Ooit eens aangeleerd in de kindertijd
    En door veelvuldig te expirimenteren
    Met lichaam, geest en mechaniek
    Is de fietser zich gaan transformeren
    Tot een mobiele zweetfabriek
    Zwoegend in z’n pakje, fel gekleurd bedrukt
    Zijn dito helm, een zonnebril en flessen op z’n rug
    En ook nog rare schoenen aan, waardoor zijn tred onzeker is
    Lijkt hij op een Alien, die aan Spielbergs brein ontsproten is

• 09 Juni 2007 - 17:47

Amke:

Zojuist heeft Marjo mij laten zien hoe de side werkt. Net een gastroscopie gedaan op de IC in Schiedam. Het leven gaat gewoon door ook zit Herman dan op de fiets in Duitsland. Oude man zet hem op.

Groet Amke en |Marjo.

• 10 Juni 2007 - 20:39

Han Vlielander:

Hoi Herman, dat is nogal een onderneming waar je mee bezig bent, petje af.
    Het is iets meer dan een marathon die ik weleens loop.
    Ik zal je niet echt tegen komen onderweg, maar ik ga donderdag op vak.richting Rome.
    Succes Herman met je tocht door vele landen, vind het goed van je.
    Groeten Han (IC- Schiedam)