Dag 5 - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

10 Juni 2007 | Duitsland, Euskirchen

Effe pauze in een internet cafe en ik zit aan een cola.

Vanochtend weer bijtijds opgestaan en alles ingepakt. Ondanks de heftige regen, is alles toch weer aardig droog.
Het fietsen gaat goed, tot ik mijn eerste 9 procent helling tegen kom en te laat terugschakel......ketting loopt eraf. Een dorp verder de ochtendmis op het dorpsplein meegemaakt (dorpsfeest werd ingezegend) onder het genot van een bak koffie.
Verder is het fietsen een fantastische belevenis. Er is zoveel te zien en te beluisteren.
Er weer 45 kilometer opzitten, zit nu in Euskirchen. De bedoeling is Remagen te bereiken, nog een keer 45 kilometer en enkele klimmetjes. Het is erg heiig en ik hoop maar dat ik het droog hou.

Heel erg leuk al die reacties op internet. Dank daarvoor.

• 10 Juni 2007 - 10:59

Ma:

Hallo Herman, ik zit bij Karin je weblog te lezen, wat fantastisch dat je zoveel fans hebt.Helaas waren we net te laat om te kunnen chatten met je in het internetcafé.
    De groeten van al je brabantse familie, die inmiddels ook dit adres hebben en misschien ook wel reageren.
    Nog fijne fietsdagen en ik ga proberen je te sms-en.
    Houdoe

• 10 Juni 2007 - 11:21

Petra E:

Wow Herman, het gaat goed!
    Sorry was onder de veronderstelling dat 9 juni zou vertrekken zo dan bij deze een hele fijne veilige reis toegewenst.Een ieder trip overkomt me het zelfde op een onverwachte helling niet schakelen op tijd en een tip die ik kreeg was indien mogelijk even weer in een cirkel draaiend downhill schakelen en weer uphill maar goed dat weet je waarschijnlijk al.
    groetjes, PE

• 10 Juni 2007 - 15:28

Thea:

Ha die Herman,of je nou nat wordt van het heiige weer of van het zweet van het klimmen???Maar je zal nu al wel als ik dit lees in Remagen zijn.Morgen ga ik richting Baden-Baden en dinsdag verder naar Locarno,misschien kom ik je onderweg tegen...kan je een lift krijgen aan mijn trekhaak!!
    En Fraja Drohu?Zijn jullie Frans Huibers en Jacqeline?Leuk om een oud-collega via internet weer te "ontmoeten"!Die goeie ouwe tijd he Frans??Nou tot over een poos ,lekker doorfietsen hoor!Groet,T

• 10 Juni 2007 - 15:56

Karin:

Hoi herman,

Echt super man je gaat als een trein.
    Leuk om te lezen hoe je geniet ga zo door hé nog een stukje !!!

groetjes Karin H

• 10 Juni 2007 - 16:17

Lotte:

Zo pappa je fiets echt heel veel ik kan wel begrijpen dat je moe bent, heb je mijn stukje ook gelezen?
    Ik ben met mijn werkstuk bezig, ik hoop dat de printer het doet want ik ga hem zo uitprinten. Ik hoop dat je snel in ROME ben.
    xxjes en een dikke knuf en kus van je dochter LOTTE :)

• 10 Juni 2007 - 17:42

Judith En Rob:

Hoi Herman,
    wij vinden het super wat je doet en volgen je via waarbenjij.nu
    Heel veel succes verder.
    Groetjes uit Vlaardingen!

• 10 Juni 2007 - 19:43

Han En Ineke:

Hoi Herman Je moeder was deze week hier toen ze smsje kreeg,dus vlug je adres opgeschreven.We wensen je veel fietsplezier en mooi fietsweer.
    Groetjes Han en Ineke

• 10 Juni 2007 - 19:57

Fraja Drohu:

Als de bandganger is moegetrapt
    En een camping heeft gevonden
    Hij eindelijk is afgestapt
    Een es-em-esje heeft verzonden
    En het tentje dan is opgezet
    Een lekker biertje ingeschonken
    Dan gaat de pasta in de pan
    En onstaan er culinaire wonderen
    Op de eenpitter met blauwe vlam
    En al gaat het in de verte donderen
    En staat die nacht de camping blank
    De fietser kan het niet meer boeien
    En hij snurkt dusdanig hard
    Dat zelfs de koeien hem verfoeien

• 13 Juni 2007 - 15:19

Linda:

hey herman alles goed??ik vind het jammer dat ik je geen gedag meer kon zeggen maar nu dan heel veel suc6 en tot over een paar maanden veel plezier groetjes linda