Dag 7 St.Goar zur Loreley - Leeheim - Reisverslag uit Leeheim, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 7 St.Goar zur Loreley - Leeheim - Reisverslag uit Leeheim, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 7 St.Goar zur Loreley - Leeheim

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

12 Juni 2007 | Duitsland, Leeheim

Vandaag weer lekker gefietst, het was prima fietsweer, alleen heeft hij wat extra kilometers gereden omdat hij 2x de verkeerde kant op is gegaan.

Verder niet zo veel nieuws vandaar het volgende verhaal:
Elke avond schrijft Herman een brief naar ons met zijn belevenis van die dag. Vandaag ontvingen we de brief van afgelopen vrijdag en toen heeft hij iets grappigs meegemaakt, hij noemt het zelf een gebeuren als in een Monty Python verhaal:

Ik bel aan bij een huis waarvan ik dacht dat het de mini-camping was, gekleed in fietsbroek,buff op mijn hoofd en het fietsshirt van DB-Telecom aan dat ik van Frans gekregen heb. Er doet een hill billy open (overal blaffende honden)en deze man begint gelijk over zijn telefoon probleem. Hij leidt me door een donkere jaren 60 woning en uiteindelijk bereiken we de meterkast.Daar houdt hij een verhaal over stekers in en uit, bijpass aangelegd, geen signaal,nu ineens wel signaal en ik knik af en toe.
Ik geef aan er niks van te snappen en hij
zegt nog:"U lijkt wel een verdwaalde mountainbiker".....Dan valt het kwartje...de man had nl een afspraak met de KPN, deze zou om circa 16:00 uur langs komen ivm een storing en daar belde ik aan om 16:30 uur met een DB Telecom shirt aan.
De camping bleek bij een boerderij verderop te zijn.Bij aankomst aldaar dreigde bijna hetzelfde te gebeuren, want ook zij hadden problemen met het telefoonsignaal.
Vandaag 102 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 666 km

• 12 Juni 2007 - 19:48

PE:

Kan dat een van de charmes van het reizen zijn? Gaaf...!

• 12 Juni 2007 - 20:34

Frans En Jacqueline:

Zo, de eerste week zit erop. Geweldig dat het zo goed gaat. We volgen je dagelijks via je site en Google Earth. Ga zo door!

• 12 Juni 2007 - 21:25

Frans:

Mooi verhaal Herman, dat noem ik nou misleidende reclame.

• 12 Juni 2007 - 21:41

Fraja Drohu:

Het thuisfront en de achterban
    Zijn steeds maar verder weg
    Maar zij volgen wel de fietserman
    Op de digitale weg
    Vrouwlief, vrienden en bekenden
    Zij leven met hem mee
    Zelfs Jan Peter Balkenende
    Noemde hem op teevee
    De mailtjes van z’n kinderen
    Dragen liefde mee
    En onze eigen koningin
    Vroeg hem op de thee
    De stewardes bij Martin Air
    Die lang gewikt had en gewogen
    En al dalend boven Rozenburg
    Haar belangstelling wilde tonen
    Zij stuurde tegen alle regels in
    Ondanks het taboe op telefonen
    Haar sm-esje de ether in
    Met blozend rode konen

• 13 Juni 2007 - 06:43

Hanne En Kees:

He Herman, wat een geweldige prestatie ben jij aan het leveren zeg! Echt super, we volgen je dagelijks via je weblog. Zing je vandaag wel in gedachte een liedje voor je jarige vrouw!? Gefeliciteerd Karin!

• 13 Juni 2007 - 08:38

Yolande:

Fijn dat alles goed gaat,leuk ook die bijverdienste in de telefonie. Vandaag ga ik eens even kijken bij het verlaten gezin,wie weet wat een bonte boel het daar is.....gefeliciteerd met Karin.
    groetjes Yolande

• 13 Juni 2007 - 10:08

Joost:

He Herminator,

Hoop dat alles goed met je gaat, ga lekker zo door, dan kom je er wel. Leuk om zo te lezen wat je allemaal meemaakt. Mooi verhaal trouwens van die telecomtrui.

Groet en tot later

• 13 Juni 2007 - 12:32

Rob En Ab:

Te koop:

Froggs(imitatiecrocs) in de volgende kleuren verkrijgbaar; Wit, Lichtblauw, Rood, Fuchsiaroze. Maten 36 t/m 41 en kindermaten 30-35.

Speciale Schiedam-Rome fietsaanbieding 12,50 euro!!!

Ook hebben wij Jibbitz in diverse exclusieve uitvoeringen, om je Froggs te pimpen. Nu 3 euro per stuk!!!!

kijk ook eens op www.stores.ebay.nl/robsshop

Oh, ja
    Herman wij zijn trots op je. Je doet het prima en ga zo door.

Geniet van je queeste. En zie je het even niet zitten........er is altijd een mc Donalds in de buurt.

Rob en Ab

• 13 Juni 2007 - 13:21

Monica:

Hallo die Herman,
    Fantastisch dat je het zo volhoudt!Leuk om al die berichten te lezen. Heb je de vaseline al gebruikt?
    Vandaag afscheid genomen van Eddy,Arno en Ingrid. Ja,ja, het wordt erg stil op de afdeling......
    Ben benieuwd naar al je verhalen.
    Groetjes.