Dag 10 Karlsruhe - Tübingen - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 10 Karlsruhe - Tübingen - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 10 Karlsruhe - Tübingen

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

15 Juni 2007 | Duitsland, Tübingen

Om 17:15 uur kwam het dagelijkse sms-je weer binnen met de prestatie van vandaag.
Herman zit nu in Tübingen, dit ligt ten zuiden van Stuttgart. Het was een dag met flinke klimmen erin, maar het ging wel weer goed. Eenmaal op de camping aangekomen werd hij overvallen door een flinke hoosbui, waardoor alles lekker nat is ( balen ), maar de tent staat weer klaar voor de nacht.
De bedoeling was om daar in de stad een internetcafé in te gaan en zelf zijn stukje te schrjven, maar dat is niet gelukt. Ook heeft hij nog 4 pogingen gewaagd om ons te bellen... de telefoon ging over en we hoorden hem brommen : huh wat is dat nou weer...en toen werd de verbinding verbroken. Dit gebeurde zo nog 3 keer, maar tot een goed gesprek is het niet gekomen.
Hij heeft vervolgens nog maar een sms-je gestuurd om te laten weten dat het verder met hem wel goed gaat ( alleen niet met de telefoon in dat dorp) en dat hij lekker ging eten met nog 3 andere fietsers en dat het,ondanks de regen, toch wel gezellig is.
Vandaag 106 km gefietst.

Totaal aantal fietskilometers : 937 km

• 15 Juni 2007 - 17:24

John Boender:

Hai Herman,
    Leuk om te horen dat de eerste 1000 er bijna op zit. En een nat pak zo nu en dan had je hier ook regelmatig. Heel veel fun met de volgende kilometers.

Groetjes John

• 15 Juni 2007 - 18:01

Fam. Van Schie :

Hoi Herman,

Op naar de 1000! We hebben bewondering voor je. Leuk om je reis op afstand mee te maken.

Succes!

Karel, Emile, Emil & Juliëtte

• 15 Juni 2007 - 18:23

Diana De Jong:

He Herman,
    Man wat goed van je.Ik heb nu respect voor je. Ga zo door.Ik volg je op afstand.

• 15 Juni 2007 - 22:25

Henny:

hallo herman
    na enkele malen proberen nu hopelijk wel gelukt.
    ik vind het balenvoor je dat je zo veel regen heb maarhou vol .
    leef erg met je mee
    ben heel trots op je .
    gr henny

• 16 Juni 2007 - 10:50

Ge Temmes:

Ik had nog gezegd dat do de Hauptbahnhof was. Maar je was weer eigenwijs.Hou het verder geheim.Kijk goed uit, want er zal er maar een zijn die ons geheim begrijpt.
    Dus do is der Bahnhof en niet do
    Met geheime groeten
    Ge Temmes
    Ik ben verder wel trots op je.

• 16 Juni 2007 - 11:57

Arie T: