Dag 19 Nave S. Felice - Bardolino - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Herman - WaarBenJij.nu Dag 19 Nave S. Felice - Bardolino - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 19 Nave S. Felice - Bardolino

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

24 Juni 2007 | Italië, Bardolino

Na een rumoerige nacht op deze camping en dus slecht geslapen, was hij vanmorgen om 7:00 uur al op weg. Om kwart over 9 zat hij , met een bak koffie, op een bankje in de zon.
Hij heeft toch maar niet voor de route via Venetië gekozen omdat dat een steile, lelijkere, maar bovenal hele drukke route is.
Uiteindelijk is hij nu in Bardolino aan het Gardameer.Een prachtige rit,zowel klimmen als lange afdalingen met mooie panorama's.
Het Gardameer (Italiaans: Lago di Garda) is het grootste meer van Italië. Het heeft een omtrek van 158,4 km. Het landschap heeft een schilderachtig karakter door het diepblauwe water, de oleanders, de citroenbomen en de cipressen.Het is ontstaan door grote gletschers die in de ijstijd de bodem uitschuurden, vandaar de enorme diepte van 346 meter.
Vandaag 110 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 1600 km

  • 24 Juni 2007 - 19:42

    Cor, Henny & Tim:

    Hoi Herman,
    Van Ad en Yolande gehoord van jouw bijzondere prestatie, we volgen je nu via de site.
    Heel knap, ga zo door!

  • 24 Juni 2007 - 19:44

    Henny:

    je gaat geweldig
    maar zo als iedereen weet de laatste lootjes wegen het zwaarst.
    dus hou vol.
    ben enorm trots op je.
    en doe je dit zeker niet na.

  • 24 Juni 2007 - 19:51

    Rianne Vaandrager:

    Hoi Herman,
    Van Nienke kreeg ik je internetadres, je hebt er een fan bij! Respect!
    Nog heel veel mooie kilometers.
    Groetjes,
    Rianne.

  • 24 Juni 2007 - 20:20

    Monica:

    Hai Herman,
    Mijn bewondering groeit met de dag voor zo'n prestatie! Mocht je nog tijd over hebben...., de overtocht naar Sardinie is ook heel mooi.
    Ik hoop Karin morgen te spreken op de OK. Ook complimenten voor het bijhouden van deze site door haar.
    Ciao!

  • 25 Juni 2007 - 14:12

    Buren Nr. 14:

    Ciao vicino. Ho ammirazione molto per che cosa siete per fare e sono rinunciato una punta jealous. Lotti di successo per pochi giorni ancora da andare. Roma è quasi in vista.

    Nou Herman, dat was op ons beste Italiaans. We volgen elke dag de site en petje af. Moet echt geweldig zijn.
    Vrij vertaald staat er; Veel bewondering, nog veel succes en mooie ritten. Rome is in zicht.

    Rob, Miranda, Noah en Sem.

  • 25 Juni 2007 - 18:03

    Lotte:

    hallo pappa
    je bent er bijna :)
    Ik hoorde dat als je eerder in Rome was dat je dan misschien eerder terug kwam :D:D
    Vind ik niet erg hoor
    Zie je de toren van Pisa al
    Vind je het nog wel leuk in je tentje
    Want ik lig lekker in het waterbed heerlijk :D:D
    Maar vergeet niet dat ik van je hou en ik mis je nog steeds

    Afgelopen weekend kamp gehad gezellig en met de bonte avond gewonnen
    niet veel geslapen heeeelll gezellig

    Ik weet niks meer dus,
    xXxjes Lotte
    Ps je bent al zooo lang weg dus ik wil je helpen herinneren dat ik je dochter ben!!!

    :D:):D:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bardolino

Rome en Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2009

Nog 13 weken

23 September 2008

Napapiiri,

08 Augustus 2007

de terugreis, iets anders dan gepland

03 Augustus 2007

Week 2

30 Juli 2007

Eerste week in Afrika!
Herman

Eind mei begint mijn vijfde grote fietstocht. Vanaf de Belgische kust (Nieuwpoort) zal ik de grenzen/loopgraven van de eerste wereldoorlog volgen tot aan Colmar. Vanaf Colmar zal ik dan langs de Rijn terug naar huis fietsen. Het is in ieder geval de bedoeling om met Karins verjaardag weer thuis te zijn.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 123355

Voorgaande reizen:

22 September 2018 - 12 Oktober 2018

Het land van de rijzende zon

03 November 2017 - 24 November 2017

Thailand en Myanmar

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Fietsen langs de frontlijn

17 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Rondje Denemarken en weer terug naar huis

26 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Skagen en terug

30 Mei 2009 - 21 Juni 2009

Napapiiri

06 Juni 2007 - 05 Juli 2007

Rome en Zuid Afrika

Landen bezocht: