Dag 28 De laatste dag......... - Reisverslag uit Fiano Romano, Italië van Herman - WaarBenJij.nu Dag 28 De laatste dag......... - Reisverslag uit Fiano Romano, Italië van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 28 De laatste dag.........

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

03 Juli 2007 | Italië, Fiano Romano

Dankzij internet, moderne telefonie en een beetje geluk heb ik morgen een plaatsje op de avondvlucht van Transavia kunnen bemachtigen.
De mooie datum 070707 zal het dus niet worden, gewoon woensdagavond 040707.

Ik ben al begonnen met opruimenweggooien.
Morgen na de laatste keer inpakken, zal ik mijn finale fietsen. Zestig kilometer, langs de paus, naar Rome Termini. Vandaar met de trein naar vliegveld en dan 's avonds eindelijk weer bij de dames...........

Rome naar Rotterdam.
04-07-2007, vlucht HV6038
vertrek Rome om 20:40 uur
aankomst in Rotterdam om 22:55 uur

Allemaal de groeten en tot hoors.

Herman

• 03 Juli 2007 - 15:20

Familie Meulstee:

Hoi Herman, tjonge, nou er gaan hier 4 petjes voor je af! Veel plezier nog die laatste kilometers en een goeie reis naar huis! Tot ziens!
    Rob, Agéth, Sanne en Mieke

• 03 Juli 2007 - 15:22

Lobu Dzjed:

Pedali Bicicletta Salutem

• 03 Juli 2007 - 15:23

Karin:

Berichtje voor Jacqueline en Frans:

We komen vrijdagavond met 1 mannetje meer eten!

• 03 Juli 2007 - 18:59

Frans En Jacqueline:

Dat lijkt ons erg gezellig, gaat hij ook mee naar de bekendmaking van de Oer-Vlaardinger?
    Herman, we vinden het een geweldige prestatie, veel succes met de laatste etappe en de groeten aan Beni D. Tot gauw!
    Lotte, geniet nog maar van het laatste nachtje waterbed...

• 03 Juli 2007 - 19:14

Kees En Monique:

Nog even ferm op de pedalen
    het einde dan toch in zicht
    gaat Herman Rome zeker halen.
    Fantastisch dat hij niet is gezwicht
    voor regen, wind en ander ongemak.
    Ver verwijderd van vrouw en kinderen
    van wasmachine, tv en waterbed
    mocht hem dat zeker niet hinderen
    te fietsen met veel verzet.
    Van ons een virtuele lauwer
    de krasse knar heeft het geflikt.

• 03 Juli 2007 - 19:32

Kees En Hanne:

Wow Herman, dat je nu morgen al je finale fietst!We hebben enorme bewondering voor je! Wat zal het heerlijk zijn om al je meiden weer in je armen te sluiten! Geniet van je laatste tocht morgen en je thuiskomst!

• 03 Juli 2007 - 21:31

Fraja Drohu:

De fietsherman blijft niet in Rome hangen
    Wat zal hij nu naar huis verlangen
    Hij heeft de gang erin, hij ruikt de stal
    Morgen raced hij door de airporthal
    Scoort nog snel een straffe ristretto
    Afgeblust met Amaretto
    En een broodje Parmaham
    En dan vliegensvlug naar dat Schiedam

• 03 Juli 2007 - 21:47

Frans Huibers:

Hallo Herman,

Mijn pseudoniemen en ik hebben enorm genoten van je website. Ik wens je een goede terugreis en behouden thuiskomst.

Vrijdag praten we bij.

Groeten,

Fraja Drohu & Lobu Dzjed

• 04 Juli 2007 - 07:13

Yolande:

Hoi Herman , Fijn dat je wat eerder komt ,maar ik leg wel in de stress nu.Kun jij even nog doorgeven welke maat fietshelm jij hebt?
    Karin wil ik nu niet storen die gaat nog even ramen zemen en het bed verschonen , logisch natuurlijk. Maar ik ben van macrame een netje aan het knopen voor je helm ,dat is dan leuk als hanging-basket ,daar kan de edelweis in die je in Oostenrijk bij de fam. von Trapp heb uitgegraven.Leuke herinnering toch,je helm in de boom is zoiets als je pet in de wilgen.

Geweldig ,wat een spannende en emotionele dag gaat dit worden voor het hele gezin.
    Als je vandaag niet terecht kunt voor de jurk van de paus , jammer dan , kom maar gauw terug naar je harem.

gr Yolande

• 04 Juli 2007 - 10:52

Regina:

Last but not least....?!
    De hele weg gevolgd hoor Herman, en nu lees ik dat je zo snel terug komt!
    Ik neem mijn petje af voor deze geweldige prestatie; het zal ook een hele leuke, bijzondere ervaring zijn en volgens mij gaat er nog eentje binnenkort volgen???!!!! Wat een zomer. Om nooit te vergeten.
    Heel veel plezier bij terugkomst in Nederland en wie weet tot ziens.
    Groetjes,
    Regina

• 04 Juli 2007 - 12:20

Fred En Tineke:

Ha die breem, nou jongen ....chapeau !!!!
    Goed gedaan , en vast weer erg blij om straks weer bij de meisjes te zijn ( en om weer in je eigen bed te liggen)

Geniet van je overwinning!!