Hallo - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Herman

11 Mei 2009 | Nederland, Schiedam

Hij gaat bijna weg!!

Hallo iedereen,
Dit jaar gaat Herman vanuit Finland naar Schiedam fietsen. Hij vertrekt 30 mei om 11.50 van schiphol naar Finland.
Hij is hard aan het oefenen en hij heeft er super veel zin in.
Ook gaat hij naar winkels om spullen te kopen.
Karin, Sanne en Lotte proberen elke dag na het vertrek een berichtje op deze site te zetten. U kunt dus volgen waar hij is en hoe het gaat met Herman!
Wij wensen je super veel SUCCES Herman !
xx. Van Lotte

http://home.wanadoo.nl/kahesalo


:SMS update:: 27 mei 2009 :
Maandag naar Amsterdam gefietst,als een laatste grote test (105km). Nu alle spullen in 4 tassen zien te proppen en nog maar 3 dagen voor mijn vertrek.

  • 11 Mei 2009 - 19:22

    Jos:

    Hé man. Veel respect voor jou met deze nieuwe uitdaging. Wat wordt het in 2011: rondje evenaar?

    SUCCES!

    Jos en Anneke

  • 11 Mei 2009 - 20:32

    Frans En Jacqueline:

    Het gaat rap nu, wat een avontuur!
    De eerste weken gaan we je in de camper vanuit de Provence volgen. Alvast veel suc6 en plezier!

  • 11 Mei 2009 - 21:25

    Frans:

    De Finnen, Samen met de Lappen
    Gaan Herman straks voorbij zien trappen
    Verzuurde spieren, zweet en zadelpijn
    Zullen zijn gezelschap zijn
    Vrienden en verwanten
    Collega's en passanten
    Volgen bijna automatisch
    Alle Hermanifestaties
    Ook Fraja Drohu met z'n rijmelarij
    Is natuurlijk weer van de partij

  • 12 Mei 2009 - 14:55

    Tineke:

    Echt !!!!
    Het is bijna zover.......Respect jongen!
    Wij gaan je volgen ( op papier dan) Vóór die tijd kom ik je nog persoonlijk uitzwaaien

  • 13 Mei 2009 - 13:20

    Monique:

    Hij gaat bijna weg......., dat klinkt .....!

    We hebben de route nog even bekeken, maar je hebt het weer Hermaniaans aangepakt, bijzonder. De laatste 300 km vergeven we je vast bij deze.

    Veel plezier met dit nieuwe avontuur en we gaan je uiteraard ook weer volgen.

    Kees en Monique

  • 14 Mei 2009 - 20:33

    Yolande/ad:

    Hallo Lotte ,leuk dat jullie het gaan bijhouden,wij gaan weer enorm meeleven.
    Gelijk een vraagje over het programma....wat doet Herman op 12 juni? Er staat niets ingevuld,hij gaat toch niks illegaals doen hè?Drugs verhandelen ofzo?
    Ik had Herman nog beloofd een lijstje te maken met de quiltwinkels op de route zodat ik lekker veel nieuwe stofjes krijg,hij komt er toch langs in z'n vrije tijd.

    Wij wensen Herman een hele goeie reis , veel geluk met de uitdaging en blijven in gedachte bij hem ter ondersteuning.

  • 16 Mei 2009 - 19:01

    John:

    Hai Herman,
    Heel veel suc6 en kijk uit voor die ene Eland.

    John

  • 17 Mei 2009 - 10:55

    Diana:

    Hoi Herman,
    Ik heb alleen maar bewondering voor je.
    Fijn dat je gezin zo met je meeleeft en alles voor je bijhoudt.
    Ik wens je ontzettend veel succes en kijk uit naar de berichtjes.
    Diana

  • 25 Mei 2009 - 15:19

    Lotte:

    Heee papa! :)
    het is bijna zover :(
    Ik ga weer net zo erg missen als de vorige keer :'(
    Heb je er wel een beetje zin in?
    Ik mag lekker in het waterbed liggen :p
    Dat ga jij vast missen :D

    Als ik in 1 regendruppel kon zeggen hoeveel ik van papa hou, dan zou het elke dag keihard regenen speciaal voor jou!!!

    X. Lotte
    Ps: ik ga je echt missen

  • 28 Mei 2009 - 14:46

    Lotte:

    heeeee.. !
    We gaan dadelijk uit eten..! bij IDOLS!
    SHUSHI!!
    ik heb er nou al trek in
    Ik vind dit echt een leuke site omdat ik papa kan bij houden
    Ik wens je nog een keertje super veel plezier, succes en geluk van je liefste dochtertje :p
    xxx

  • 28 Mei 2009 - 15:01

    Dick:

    Herman veel suuces
    En natuurlijk de dames sterkte.

  • 28 Mei 2009 - 19:03

    Rob En Agéth:

    Hoi Herman,
    We wensen je weer veel fietsplezier! :-)

  • 28 Mei 2009 - 19:26

    Buurman Rob:

    Herman,
    Weer een nieuw avontuur.
    Wat een geweldige uitdaging weer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best jaloers op je ben.
    Ik ga de verhalen weer volgen. Heel veel succes.

  • 28 Mei 2009 - 19:58

    Sanne:

    Lievelievelieve pappie,
    heeeeel veel succes & sterkte! Als dank voor je mooie cadeautje, zal ik het waterbed warm voor je houden de komende weken..! We gaan je missen! Fiets maar flink door dan haal je 19 juni misschien nog.. XX je àllerliefste dochter.

  • 29 Mei 2009 - 12:28

    Marjo:

    Hoi Herman

    Ik wens je een geweldige fietstocht toe met vooral goed weer,mooie landschappen en goede wegen.

  • 29 Mei 2009 - 15:23

    Tineke:

    De zon schijnt vast, begint de tocht lekker zonnig..... nog even dan mag je weer op de stalen ros, wij houden je bij en volgen de je site, de buienradar en het weerbericht.
    Héél veel succes en tot over een paar weken

  • 29 Mei 2009 - 18:47

    Kees En Hanne:

    Ha Herman, morgen is het dan zover!! We vinden het gewelidig dat je weer zo'n uitdaging aangaat en zullen je reis volgen op de site.Veel succes en groeten van Kees en Hanne.

  • 29 Mei 2009 - 19:02

    Laura & Valerio:

    Hey Herman,
    We wensen je heel veel fietsplezier zonnige dagen en een voorspoedige reis we fietsen in gedachten met je mee.Tot op de mail.

    Groetjes Laura & Valerio.

  • 29 Mei 2009 - 19:41

    Diana Boon VBreemen:

    Hoi Herman,
    Ken je niet zo heel goed maar heb toch wel heel veel bewondering voor de fietstocht die je gaat maken. Lijkt me echt een hele mooi ervaring.
    Veel succes en veel fietsplezier.
    Gr Ton, Diana,
    Denise en Nicole Boon van Breemen vanuit Raamsdonksveer.

  • 29 Mei 2009 - 21:18

    Fraja Drohu :

    De fiets, Gazellig ingepakt
    Met ty-wraps en karton
    Wordt straks in het ruim gekwakt
    Vliegt richting Finse zon

    Mijn zwager, ook mijn beste vriend
    Trapt hem terug naar ‘t Lage land
    Langs heuvel, dal en griend
    Door bos, en hei met rullend zand

    Fraja Drohu.

  • 29 Mei 2009 - 22:10

    Nienke:

    He Herman!
    Heel veel succes met deze onderneming. We zullen je weer volgen dankzij de website van de achterblijvers.
    Geniet ervan en Karin, Sanne en Lotte, sterkte met het missen van Herman.
    Dikke kus
    Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Eind mei begint mijn vijfde grote fietstocht. Vanaf de Belgische kust (Nieuwpoort) zal ik de grenzen/loopgraven van de eerste wereldoorlog volgen tot aan Colmar. Vanaf Colmar zal ik dan langs de Rijn terug naar huis fietsen. Het is in ieder geval de bedoeling om met Karins verjaardag weer thuis te zijn.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 123384

Voorgaande reizen:

22 September 2018 - 12 Oktober 2018

Het land van de rijzende zon

03 November 2017 - 24 November 2017

Thailand en Myanmar

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Fietsen langs de frontlijn

17 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Rondje Denemarken en weer terug naar huis

26 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Skagen en terug

30 Mei 2009 - 21 Juni 2009

Napapiiri

06 Juni 2007 - 05 Juli 2007

Rome en Zuid Afrika

Landen bezocht: