Dag 1: het vertrek - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 1: het vertrek - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 1: het vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Herman

30 Mei 2009 | Finland, Rovaniemi

Vandaag was het dan zover. Vanmorgen vroeg zijn we met z'n vijven (Herman, Karin, Lotte, Oma en Sanne) vertrokken richting Schiphol met achterop de ingepakte fiets (zie foto's). Na koffie en muffins, hebben we afscheid genomen en ging Herman door de douane. Rond 15.00 uur kregen we een smsje dat hij op Helsinki was aangekomen en op weg was naar zijn vlucht richting Rovaniemi. Op de site van FinnAir zagen we dat hij daar om 16.40 uur was geland. Nadat hij zijn fiets weer had uitgepakt is hij gefietst naar Santa's House, waar een webcam staat. Rond 18.00 uur hebben we Herman daar via de webcam op de poolcirkel zien staan (zie foto's). Even later was hij te bewonderen in het centrum van Rovaniemi. We hebben hem nog even gesproken, alles is goed gegaan en hij is nu op weg naar zijn eerste overnachting.

• 30 Mei 2009 - 18:17

Rob Udo:

Herman,

Veel succes met de aanstaande reis.

• 30 Mei 2009 - 18:46

Ad/yolande:

We gaan weer helemaal meeleven! De kop is er af ! Wij wensen ook de meisjes, thuisblijvers een goeie tijd ,even geen mannen gezanik en in barre tijden of bij eenvoudige vraagjes en alles wat er tussenzit willen wij graag als vangnet/achterwacht en vraagbaak fungeren.
    Wel word hier altijd gegeten wat de pot schaft met enkele uitzonderingen daar gelaten[evt 4 Aviertjes op te vragen met de ingredientenlijst ]dus als er een maaltijd meegegeten word....
    Meisjes sterkte en Herman toi ,toi!

• 30 Mei 2009 - 18:56

Judith En Rob:

Hoi Herman,
    Heel veel succes met je nieuwe uitdaging. We zullen je zeker volgen.
    Ook de thuisblijvers veel sterkte zonder man en pp,
    veel groetjes van Rob, Judith, Richard en Angela uit Vlaardingen

• 30 Mei 2009 - 19:47

Lotte:

Papa,
    Ik heb je gespot op de webcam ;) dat was zoo grappig en op een gegeven moment belde Marjo dat ze jou ook zag!
    was je brood je lekker?... volgens mij wel want ik zag je echt genieten! Wat ben je nu allemaal aan het doen?
    ik kan niet wachten als je terug bent!
    veel plezier en ik mis je wel hoor... geen gemopper en geen scheten!
    xx. Lotte
    PS: I hou van jou

• 31 Mei 2009 - 05:17

John:

Hai dames en Herman,
    Goed om te horen dat de heen reis goed is verlopen en je materiaal is aangekomen. Nu alleen weer ff terug fietsen. Scheelt je fietst, van boven naar beneden, volgens de kaart.

Dus fiets ze...........
    John

• 31 Mei 2009 - 06:49

Lotte:

Papa is nu al aan het fietsen :o Sterkte

• 31 Mei 2009 - 19:19

Anja:

Lees dat je vertrokken bent een goede reis toegewenst
    Ik zal je volgen

groetjes anja

• 31 Mei 2009 - 19:59

Karin Roest:

He Herman,

Zet hem op he geniet ervan.
    En ik zie je nog lange niet terug.

Groetjes Kaar

• 31 Mei 2009 - 22:31

Diana De Jong:

Hi Herman,
    Zet hem op .Ik weet dat je het kan en met de steun van de vrouwen thuis (girl power) moet het zeker lukken.
    Ik volg alle verhalen weer op de voet.
    SUCCES,
    Diana

• 02 Juni 2009 - 21:06

Marianne Meijer:

hallo herman,
    veel succes, met je fietstour van finland naar nederland, je bent al stevig aan het peddelen op de fiets en op de foto je eerste bakkie koffie,in finland, herman geniet ze
    groetjes marianne