Dag 5: Nieuw-Beerta - Emden, 83 km - Reisverslag uit Emden, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 5: Nieuw-Beerta - Emden, 83 km - Reisverslag uit Emden, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 5: Nieuw-Beerta - Emden, 83 km

Door: KaSaLo

Blijf op de hoogte en volg Herman

30 Mei 2011 | Duitsland, Emden

Vannacht heeft Herman waardeloos geslapen. (Gelukkig kwam het niet door zijn rug, dat gaat goed.) Om 3 uur kukelde de haan, om 4 uur werd een pauw wakker, om 5 uur twee krolse katten en om 6 uur een geile duif. "Welkom in de natuur" aldus Herman. Thuis heeft hij minder last van de overvliegende vliegtuigen en langs razende treinen.

Vandaag heeft hij 83 km gefietst en hij zit nu in Duitsland. Het was een hele mooie route langs de plaatsjes Weener, Leer en Emden. Het was wel erg heet. In plaats van sla, tomaten of komkommer (ivm de EHEC), moest hij zonnebrand inslaan.

Hij staat nu op camping de Knock in Emden. Bij toeval vonden wij een webcam op deze camping. Bij de foto's vinden jullie dus Herman, gespot op camping de Knock. Hij wilde helaas niet zwaaien, omdat hij tegenover de kroeg zat en er allemaal mensen zaten te kijken wat die gekke Hollander bij de slagboom deed.

Vanavond heeft hij friet met bratwürst gegeten. Hij volgt ons advies om van de 'gezonde' rauwkost af te blijven zonder moeite op..

Totaal aantal kilometer: 500

• 30 Mei 2011 - 19:23

Ma:

Ik hoop dat het lukt.Herman je bent een kanjer ,ikdoe het je niet na, nog fijne dagen toegewenst mam

• 31 Mei 2011 - 14:52

Lotte:

Ik ben heel trots op je papa.
    Het is u gelukt oma. Ik ben trots op u hoor.

Sterkte je kan het papa.

xxxxxxxx