Dag 1: Schiedam - Vlijmen, 103 km - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 1: Schiedam - Vlijmen, 103 km - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 1: Schiedam - Vlijmen, 103 km

Door: KaSaLo

Blijf op de hoogte en volg Herman

20 Juni 2011 | Nederland, Vlijmen

Na een vervroegde terugkeer vanuit Denemarken vanwege een kapot 'iets' in de achteras van z'n fiets is Herman vanmorgen weer vertrokken voor een fietstocht door Nederland.
Hij is nu op weg richting Maastricht, naar de St. Pietersberg om daarvandaan een soort "Pieterpad" te gaan fietsen naar Pieterburen in Groningen.
Het eerste traject zit erop en hij is nu in Vlijmen, dit plaatsje ligt een klein stukje ten westen van 's Hertogenbosch.
Het fietsen ging erg goed, het was prima fietsweer. De route was heel mooi, hij kwam door de gemeenten Woudrichem en Heusden en fietste langs Slot Loevestein, bekend door de ontsnapping van Hugo de Groot in een boekenkist op 22 maart 1621.

Totaal aantal kilometer: 103

  • 20 Juni 2011 - 20:09

    Monique:

    Ha Herman,

    Jij bent ook al weer snel op de pedalen geklommen, alleen voor mij een beetje te snel...... Zo kom ik je natuurlijk nooit tegen. Ik loop weer op het Pieterpad op 1 en 2 juli en ga dan van Groesbeek naar Gennep en Vierlingsbeek. Daar ben jij tegen die tijd natuurlijk allang geweest!!

    Succes met het fietsen in het prachtige Nederland en ik zal al je belevenissen met plezier lezen.

  • 21 Juni 2011 - 16:44

    Tineke:

    alweer op avontuur.............. en nu ik de namen kan plaatsen, ik bedoel........... "Vlijmen"........... lijkt dit nog veel verder dan de buitenissige deense dorpjes.
    En dan wordt het volgens de weergoden wat beter weer dus, veel succes maar vooral veel plezier Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Eind mei begint mijn vijfde grote fietstocht. Vanaf de Belgische kust (Nieuwpoort) zal ik de grenzen/loopgraven van de eerste wereldoorlog volgen tot aan Colmar. Vanaf Colmar zal ik dan langs de Rijn terug naar huis fietsen. Het is in ieder geval de bedoeling om met Karins verjaardag weer thuis te zijn.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 123019

Voorgaande reizen:

22 September 2018 - 12 Oktober 2018

Het land van de rijzende zon

03 November 2017 - 24 November 2017

Thailand en Myanmar

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Fietsen langs de frontlijn

17 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Rondje Denemarken en weer terug naar huis

26 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Skagen en terug

30 Mei 2009 - 21 Juni 2009

Napapiiri

06 Juni 2007 - 05 Juli 2007

Rome en Zuid Afrika

Landen bezocht: