Dag 12: Tonning - Rudbol, 109 km - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Herman - WaarBenJij.nu Dag 12: Tonning - Rudbol, 109 km - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 12: Tonning - Rudbol, 109 km

Door: KaSaLo

Blijf op de hoogte en volg Herman

06 Juni 2011 | Denemarken, Kopenhagen

Een super fietsdag, met een geweldige 'benen- en rugwind!'
Hij is door het landschap gevlogen.
Weer veel dijk- en polderwegen. Onderweg nog 'aangevallen' door een broedende vogel, maar hier weten we verder geen details van.

En..........hij heeft Denemarken bereikt. Hij zit in het grensplaatsje Rudbol op 100 meter van de duits - deense grens.
Er valt hier helemaal niets te beleven, zeker als je geen deens geld hebt. Denemarken doet nl. niet mee met de Euro. Morgen fietst hij eerst naar Tonder voor deens geld en een Polser. En vanaf Tonder start het deense gedeelte van de Noordzee fietsroute.
Vanavond eet hij dus restantjes uit z'n voorraad: John West tonijn uit blik met broodjes.

Totaal aantal kilometer: 1124

• 06 Juni 2011 - 19:47

Moeder Mina:

W.at heeft hernan het naar zijn zin op de fietst ,gelukkig heeft hij mooi
    weer

e fietstdag gehad,

• 06 Juni 2011 - 20:13

Jacqueline:

He Herman,

Wat ga je hard, al helemaal in Denemarken! Super hoor. En heerlijk zo'n windje in je rug. Morgen maar gauw een zwik Kronen scoren en genieten van je eerste echte Deense Polser! Nog veel fietsplezier en tot later...

• 06 Juni 2011 - 21:14

Karel Van Schie:

Hoi Herman,

man wat heb ik een sportief respect voor je. Afgelopen zaterdag heb ik 70 km gefietst met een redelijke NO wind tegen. Nou ik voel mij benen nu nog.
    Nu al in denemarken en ik zie je dagelijks meer dan 100 km fietsen. Super!
    Veel plezier en geniet ervan. Ik lees elke avond je avonturen met veel plezier.
    groeten

Emile Julliette Emil en Karel

• 06 Juni 2011 - 21:43

Lobu Dzjed:

Door de borderline gepleten
    Is Rudbol vlees noch vis
    Waar de euro ongekroond is
    Omdat het gat amper bewoond is
    Wat sommigen weer betwisten
    Vanwege de toeristen
    Die er polser komen eten

Met de wind in de rug
    En topfit in de benen
    Verlaat hij de Germanen
    En scheurt hij naar de Denen

• 07 Juni 2011 - 07:53

Lotte:

Heee.
    Je gaat hard nu al helemaal in Denenmarken. Nog even doorzetten.

xxxxxxx Lotte.