Dag 12 Sigmaringen - Obersiggingen - Reisverslag uit Obersiggingen, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu Dag 12 Sigmaringen - Obersiggingen - Reisverslag uit Obersiggingen, Duitsland van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 12 Sigmaringen - Obersiggingen

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

17 Juni 2007 | Duitsland, Obersiggingen

Al om 14:00 uur kregen we ons sms-je vanuit Obersiggingen en voor degenen die nog nooit van dit plaatsje gehoord hebben volgt hier een lesje aardrijkskunde: Obersiggingen is een dorpje zo'n 60 km.ten noorden van Friedrichshafen en Friedrichshafen ligt weer aan de Bodensee.
Vanaf de camping ziet hij dan ook al de oostenrijkse bergen.
Vandaag weer eens een rustdag om de was te doen en iets te repareren, wat er echter kapot is vermeldt het bericht verder niet.
Hij heeft een behoorlijk pittige etappe met flinke beklimmingen achter de rug en dat kost toch wel veel moeite. Het weer is prachtig, 28 graden.
Vandaag gaan we nog een leuke jeugdfoto op deze site zetten, waaruit blijkt dat Herman al vroeg met zijn fietspassie begonnen is.
Vandaag 55 km gefietst.

Totaal aantal fietskilometers : 1067 km

• 17 Juni 2007 - 15:15

Dana:

Hoi Hermy,

wat fantastisch, wat je al gepresteerd hebt.
    Moet wel eens aan je denken als het hier giet van de hemel (hopende dat het bij jou minder erg is). Maar je weet het hé, achter de wolken blijft die zon schijnen. Heel veel plezier nog verder en ik blijf je volgen.

Liefs, Dan.

• 17 Juni 2007 - 17:09

René:

Wauw Herman, wat ben je al ver en het lijkt of je nog maar net vertrokken bent. Nu begint het echte werk? Maar wel in zuivere lucht hoewel op die hoogte wellicht wat minder zuurstof....?

Succes in de bergen en doe de groeten aan Heidi.

• 17 Juni 2007 - 17:57

Ma:

Herman, wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt en nu ook tamelijk goed weer.
    Sanne heeft 2 jeugdfoto's van jou op de site gezet, toen was je al gek op fietsen, maar nog zonder bagage.

Ik ga morgen naar Engeland, je sms-jes stuurt Karin naar mij door en volgende week zondag kom ik dan weer deze site bekijken.Ben benieuwd waar je dan weer bent.
    Nog een hele fijne reis.

Ma

• 17 Juni 2007 - 18:35

Karin V En Irene:

He Herman!!!
    Wat ga je hard man!! geweldig! We hopen dat je een beetje goed weer hebt. Heb je eigenlijk al spierpijn in je billen??!! Wij denken van wel!! Morgen hebben we 'trainingsdag!' Jippie!
    Nog veel plezier in de hoge bergen van Oostenrijk en Italie doe je best!

Heel veel groetjes Irene en Karin V

• 17 Juni 2007 - 20:27

Jacqueline:

Driewieler Herman, wat een bekende foto! Was dat niet van "Driewerf hoera" en "Karin en Herman, 10 jaar ongebonden, samen zijn zij één, in volmaakte harmonie"?
    Geweldig Herman wat je doet... Ik doe het je echt niet na!
    Groetjes

• 17 Juni 2007 - 20:28

Fraja Drohu:

Een beetje kettingganger
    Speelt poker met de dood
    Hij is beslist geen bange
    Maar ook geen stuntpiloot
    Door z’n instinct tot zelfbehoud
    Ziet hij kans te overleven
    In een omgeving, waar de kleinste fout
    Bergen trammelant kan geven
    Want je rijdt zomaar in de dode hoek
    Van een trucker die zit te bellen
    Er kruipt een steekvlieg in je broek
    Je kijkt te lang naar een paar dellen
    Waardoor je een egel te laat ontdekt
    Die je door door een fluxe koerscorrectie
    Nog net niet met je voorwiel plet
    Dan is er dat gemene grint
    Dat altijd in de bochten ligt
    En je tijdens een snelle sprint
    Pijnlijk hard ten gronde richt
    Dan is daar nog die olievlek
    De voetballende kinderen
    De onbesuisde halve gek
    En duizend andere dingen
    Die het leven van de pedalist
    Tot op het bot verzuren
    Maar de Homo Pedalus is een optimist
    En hij schatert om kwetsuren

• 18 Juni 2007 - 10:41

Ali T Tralie:

Zit ik achter de comp.
    Ziet ik daar mijn oude buurman.
    Goed zo jongen.
    En neem er een van mij.
    Alie Tralie

• 18 Juni 2007 - 15:29

Gebr. A & P Nushaar:

Ga zo door Herman, en denk om de billetjes.