Dag 13 Obersiggingen - Bregenz - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu Dag 13 Obersiggingen - Bregenz - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 13 Obersiggingen - Bregenz

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

18 Juni 2007 | Oostenrijk, Bregenz

Vandaag kreeg ik op mijn werk om 11:00 uur opeens een mailtje van Herman, hij zat toen achter internet in Lindau.
Via de chatbox , die ook op deze site staat hebben we, met hindernissen want de verbinding was nogal traag, contact gehad. Samen met Hanne, Monique en Lie heb ik met Herman gechat.
In Lindau heeft hij ook nog zijn foto's laten branden op CD en opgestuurd naar huis.
Daarvandaan is hij nog verder gefietst tot Bregenz in Oostenrijk. De laatste duitse klimmetjes waren zwaar( 9-11%).
Hij is nu op een eko-camping met een internet toegang, waardoor ik eind van de middag alweer een mail kreeg.Hij heeft uitgebreid deze weblog zitten lezen en geniet van alle reacties van iedereen.

Overmorgen waarschijnlijk de eerste bergpas ( Arlbergpass), deze kan gefietst worden, eventueel kan ook nog de fiets in de trein. Maar een paar dagen daarna volgt dan de Reschenpass bij Nauders ( 3-landenpunt Oostenrijk-Zwitserland-Italië) en daar is geen alternatief voor de fiets, dus dat wordt afzien.
Vandaag 68 km gefietst.

Totaal aantal fietskilometers : 1135 km

• 18 Juni 2007 - 19:12

Petra & Cees:

Heftig! Waanzinnig dat je al over de duizend KM's zit had je thuis in je luie stoel ook geen voorstelling van kunnen maken! GEWELDIG wat je aftrapt.....
    Ook geweldig de thuisblijvers die ons alle nieuws dagelijks E-mailen.
    groetjes, P.E.

• 18 Juni 2007 - 19:33

Jacqueline:

Alweer een grens gepasseerd, super!
    Op Google Earth zag ik dat de super hoge bergen er nu aankomen. Veel suc6!

• 18 Juni 2007 - 20:32

Fraja Drohu:

Niets menselijks is de fietser vreemd
    Ook de globetrapper heeft zo z’n moment
    Dat hij zich eenzaam voelt en wat ontheemd
    Als hij ’s-nachts onder het hemels firmament
    Naar de sterren ligt te staren
    Omdat hij na een maaltijd met patatten
    De slaap nog even niet kan vatten
    Dan mijmert de aardklootpedaleur
    Over vrouwlief thuis, de kinderpret
    De huiselijkheid en het waterbed
    Z’n witbiertje, z'n internet
    En na nog wat gepieker in de nacht
    Draait hij zich om en snurkt onzacht

• 19 Juni 2007 - 07:55

Ad/yolande:

Hallo Herman , Wat een geweldige prestatie zet je neer,toppie.
    Hoe zal het gaan als je weer thuis bent....loop je naast je schoenen en moeten we mijnheer zeggen tegen je.
    Gefeliciteerd met je dochter !
    Vallen je brackets er nog niet uit ?
    Groetjes van ons allemaal

• 19 Juni 2007 - 09:46

Fred En Tineke:

Hé "biker" gefeliciteerd met je dochter
    we schenken er vanavond één op jullie beiden (sinasje)

• 19 Juni 2007 - 09:51

G.G.G.:

Afgelopen zondag is het bij de Gorzenese. Gereformeerde. Gemeente. bekend geworden op welk een heilige missie u bent begonnen, en namens de leden bij onze dienst aanwezig, wensen wij u sterkte bij het volbrengen van dezen zo'n zware tocht.
    Menig lid zal aan u denken.

• 19 Juni 2007 - 13:38

Han En Ineke:

Zo Herman het gaat goed lees ik hier net.Ga zo door proficiat met Sanne.Groetjes uit Sprang-City

• 19 Juni 2007 - 15:22

Bertus Bultrug:

Hee Herman. Zeiden ze gisteravond op de bingo bij de Gorzeneesche Gemeente dat je een fietstocht doet. Dat is mooi. Heb ik gezien op de computer daar. En al die versjes zijn ook zo leuk. Ik ken er ook een:

Zeg het rond, zeg het rond
    Fietsen is gezond

• 22 Juni 2007 - 20:18

Ge Temmes:

Sse,sje sje
    Lees ik dat je toch weer op de Bahnhof was. Jongen wees daar toch voorzichtig mee.Arie liep te ijsberen van de zenuwen.

MET geheime groeten
    Arie Temmes