Dag 21 Verona - Montagnana - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Herman - WaarBenJij.nu Dag 21 Verona - Montagnana - Reisverslag uit Montagnana, Italië van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 21 Verona - Montagnana

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 Juni 2007 | Italië, Montagnana

Vandaag de dag van de foute beslissingen.
-Te vroeg op gestaan,
-Te kort gefietst,
-Verkeerde slaapplek gekozen.

Reeds om 7.15 uur zat ik op de fiets en verliet met wat moeite Verona.
Daarna volgde een saaie, vlakke tocht over de Po vlakte, langs vervallen gebouwen, dorpen en wijngaarden. Met de harde wind in de rug vloog ik naar mijn eindbestemming. Reeds om 12.00 uur meldde ik me bij de jeugdherberg in de veronderstelling dat ik me wel zou vermaken in het stadje.
Een goed uur later had ik alles gezien, wat gegeten en de stadsmuren bewonderd. Dus ik denk ik doe vandaag nog een stukje. Kom ik bij de jeugdherberg staat mijn fiets daar keurig achter slot en grendel tot 17.00 uur. Ik kan hem zien staan en dat is ook alles. De deuren gaan pas om vijf uur open en dan is het weer te laat voor een stukje pedalen. Ben wel benieuwd hoe dat voelt; slapen in een bed, na drie weken Therm-a-rest.

Aansluitend dus het net op, met veel plezier alle berichten gelezen. Het geeft een goed gevoel dat iedereen zo enthousiast is.

Volgens Reitsma (de bedenker van de route) heb ik nog 8 etappes te gaan, voor ik bij Benedictus ben.

Vandaag 59 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 1700 km

  • 26 Juni 2007 - 14:49

    Rob Out:

    He Herman,
    Wat zie je er goed uit! Hele mooie tocht, leuk idee!
    Groetjes,
    Rob

  • 26 Juni 2007 - 15:46

    Jacqueline:

    Ojee, kwam de droom van Fraja toch een beetje uit...
    Herman, je gaat als de brandweer! Hartstikke goed hoor. Veel succes met de laatste stukken en geniet van het mooie weer, hier is het inmiddels herfst geworden... Slaap zacht!
    Groetjes

  • 26 Juni 2007 - 16:23

    Tiana:

    Hai!!

    Als ik op een fiets gezeten had, dan was ik er zeker van af gevallen. Jij....Herman...fietsend naar Rome. Er is veel veranderd sinds de tijd dat....
    Maar ik moet eerlijk toegeven... veel mensen roepen wat, jij doet het! Super goed, leuk en fantastisch. Bovendien ben ik blij te zien dat het baardje eraf is. Je hoort van me x

  • 26 Juni 2007 - 17:31

    Lotte:

    ach ach het valt niet altijd mee dat fietsen:D
    Ik ben 26 juni naar de efteling geweest
    het was wel heel leuk maar soms een bui
    ik had een heeeeelll leuk groepje
    Ik ben in de vliegende hollander geweest leuk leuk:):):D:):)
    Ik heb je foto's gezien ze zijn echt grappig
    jij daar met een bakkie koffie en een fiets met veel bagage

    Elke dag vraagt iedereen op school waar jij bent en dan leg ik het uit:)

    je bent al heel erg ver met fietsen

    ik weet niks meer dus,

    xxxjes en een dikke zoen l:)tte



    mis je doei doei nog veel plezier met je 500 km









  • 26 Juni 2007 - 19:15

    Margot:

    herman, t is echt een fantastische klus die je aan t klaren bent. k denk dat we allemaal wel een beetje jaloers op je zijn. alleen durven we t niet aan. t is echt een fantastische reis, waarvan we op deze manier n beetje kunnen meegenieten. leuk dat we ook al de vorige berichten, vanaf t begin van je tocht nog kunnen lezen. n digitaal dagboek.

  • 27 Juni 2007 - 11:52

    Lotte:

    :D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):(:D:):(:D):

  • 27 Juni 2007 - 13:13

    Fam. Van Schie:

    Hoi Herman,

    Verplichte dag van relatieve rust dus! Succes met de rest van de etappes!
    Groetjes,
    Karel, Emile, Emil & Juliette

    PS we genieten van jouw en Karin's stukjes!


  • 27 Juni 2007 - 13:32

    Tiana:

    Eerst een verdrietig bericht...majoor Bosshardt is overleden. Ik zou zeggen daar moet wel even een biertje op gedronken worden ( of is het nog steeds sprite....)
    Vandaag heb ik even Karen gebeld en we hebben wat ervaringen uitgewisseld over stekkers, draadjes en banden. Je meiden doen het overigens fantastisch, je zal wel trots zijn. Nou Herman hou vol... de Sixtijnse kapel moet prachtig zijn. Overigens ben ik bij het welbekende Fitland aan het spinnen geslagen en had na één keer al een gel zadel gekocht. Wil absoluut niet weten, hoe het voor jou moet zijn..........

  • 27 Juni 2007 - 15:27

    Rob Steen:

    Hoi Herman,

    Karin vroeg me of we geslaagd waren om een Teamleider chirurgie aan te nemen?
    1. Dat je dáár aan denkt????
    2. Nee.
    3. Om toch even te mijmeren: Niets voor jou?? Je hebt ook een chirurgie diploma?!!!


    Hou je haaks.

    Groet

    Rob en Anneke

  • 27 Juni 2007 - 16:01

    Ma:

    Hoi Herman!
    ik zit weer aan de degerfors,
    karin is lekker eten aan het klaarmaken
    en het is hier heel slecht weer.
    ik hoop dat het bij jou beter is!
    karin heeft alles onder controle
    het gaat hartstikke goed hier!
    hoe vind je het dat de foto van jou van 46 jaar geleden op de site staat?
    dinsdag weer in de kroeg gestaan en zaterdag weer, als bardame.
    en ik ben van plan me op te geven als juffrouw Ooievaar bij de opening van de Stadsgehoorzaal!
    en dinsdag ga ik meespelen in een serie van de 'pastoor wordt vermist' in de heilige hartkerk in de gorzen.
    snap je het allemaal nog?
    nou hou vol! en tot het volgende mailtje!
    Groetjes van ons allemaal,
    de Ma.

  • 27 Juni 2007 - 18:42

    Tamar:

    Hé stoere vent!! Hoe gaat ie? Veel bewondering voor je, hoor. Vooral nu ik al die bergen in Duitsland met de auto "beklommen" heb... moest gelijk aan je denken. Dacht ook wel weer gelijk: die is GEK!! Maar daar waren we het over eens, toch?
    Ga je dit nou ook vakantie noemen? Begreep vandaag (was weer 1e werkdag) dat je ook nog naar Afrika gaat. Valt me dan wel weer tegen dat je dat dan nét niet op de fiets doet, flauw hoor. Enneh... ook daar hebben ze geen appeltaart.
    Geen roddels, er gebeurt hier niets spannends. Maar ik laat het je weten mocht er iets zijn.
    Doe voorzichtig, uitkijken met oversteken en niet met vreemde mannen mee naar huis gaan, hoor.

    SUCCES!!!
    Tammie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Montagnana

Rome en Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2009

Nog 13 weken

23 September 2008

Napapiiri,

08 Augustus 2007

de terugreis, iets anders dan gepland

03 Augustus 2007

Week 2

30 Juli 2007

Eerste week in Afrika!
Herman

Eind mei begint mijn vijfde grote fietstocht. Vanaf de Belgische kust (Nieuwpoort) zal ik de grenzen/loopgraven van de eerste wereldoorlog volgen tot aan Colmar. Vanaf Colmar zal ik dan langs de Rijn terug naar huis fietsen. Het is in ieder geval de bedoeling om met Karins verjaardag weer thuis te zijn.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 123343

Voorgaande reizen:

22 September 2018 - 12 Oktober 2018

Het land van de rijzende zon

03 November 2017 - 24 November 2017

Thailand en Myanmar

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Fietsen langs de frontlijn

17 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Rondje Denemarken en weer terug naar huis

26 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Skagen en terug

30 Mei 2009 - 21 Juni 2009

Napapiiri

06 Juni 2007 - 05 Juli 2007

Rome en Zuid Afrika

Landen bezocht: