Dag 18 Nalles - Nave S. Felice - Reisverslag uit Rome, Italië van Herman - WaarBenJij.nu Dag 18 Nalles - Nave S. Felice - Reisverslag uit Rome, Italië van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 18 Nalles - Nave S. Felice

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

23 Juni 2007 | Italië, Rome

Om 15:30 kwam er alweer een enthousiast SMS-je binnen. Ook vandaag een mooie rit langs appel- en wijngaarden. In Italië is het mooi weer, wel veel wind, maar dat verkoelt ook weer enigszins.
Het dorpje van vandaag ligt ca. 15 kilometer ten noorden van Trento.
In Trento zal hij moeten kiezen of hij via Venetië of via Verona zal gaan fietsen.
Ikzelf denk dat hij voor Venetië zal kiezen, want daar had hij het thuis ook al over.
Qua afstand is dit ietsje langer, maar het gaat allemaal zo lekker en hij ligt immers voor op schema, dus dat moet goed te doen zijn. We weten het morgen.

Vandaag ook weer een brief ontvangen en daar staat nog een vervolg in over de belgische Herman en echtgenote, hoe die 2 elkaar ontmoet hebben : Het is pas 9 jaar geleden, zij liep met haar fiets met "platte" band langs de weg en hij schoot haar te hulp! Sindsdien fietsen ze samen.
Wat ook steeds in de brieven terugkomt is de "mittagsrühe" op de duitse en oostenrijkse campings; dat je ergens om bv.15:00 uur aankomt en dan tot 17:00 moet wachten om je in te schrijven op de camping om daarna je tentje pas op te mogen zetten.En dat is niet fijn als je boven je hoofd ziet dat de wolken zich samenpakken en het ook nog begint te donderen.
Vandaag 78 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 1490 km

• 23 Juni 2007 - 16:02

C&A Cafe Vlodrop:

Hallo Herman,
    Het regent in Brabant dus kunnen wij niet fietsen maar wel zien hoe jij gaat. Je schiet al op en de 2 Oostenrijkse passen heb je erop zitten, knap hoor! Nu nog älleen "de Appenijnen over.
    Wel heel mooi vonden wij !
    Ga zo door! heb je nog genoeg blauwe overschoenen?? altijd handig!
    C&A

• 23 Juni 2007 - 19:10

Yolande/ad:

Sorry Herman , over die sok op je hoofd,Ad heeft zojuist gezien dat het je reserve onderbroek is. Excuus is op z'n plaats.

Geweldig dat alles zo goed voor je uitpakt , wij genieten mee .gr Yo

• 24 Juni 2007 - 17:27

Ma:

Ik ben weer terug uit Engeland , heel fijn gehad. Jij hebt het ook naar je zin zie ik op de foto's.....maar wat zie ik op die ene "eetfoto"? SMAC !!!!! Ik dacht dat dat jouw jeugdtrauma was.
    Geweldig dat je al in Italië bent. Wij hebben net lekker lasagna zitten eten en Robin is er ook bij.
    Dit was weer een berichtje van mij, en tot de volgende mail. Je bent een doorzetter, ik ben een trotse moeder !

• 24 Juni 2007 - 17:29

Ma:

ps. Wanneer ga je snijbonen eten ?(scheermessen van oma van der Schans)

• 25 Juni 2007 - 08:14

Judith, Rob + Kids:

Hoi Herman,
    Je gaat nog steeds als een speer! We volgen je iedere dag. Als ik jou was zou ik daar maar blijven tot 11 juli, want de regen komt hier met bakken tegelijk naar beneden.
    O ja, als je toch langs het Garda meer rijdt, kun je dan even kijken in het plaatsje Garda, want daar gaan wij deze zomer heen (grapje natuurlijk).
    Succes met de laatste loodjes!