Dag 14 Bregenz - Bludenz - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu Dag 14 Bregenz - Bludenz - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 14 Bregenz - Bludenz

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

19 Juni 2007 | Oostenrijk, Bludenz

De tweede dag in Oostenrijk is een hele warme dag, net als bij ons. Vandaag, op Sanne's 17-de verjaardag, heeft hij een mooie rit gemaakt door een langzaam stijgend dal,langs een rivier.Door de warmte wel erg vermoeiend.
De camping waar hij nu is, ligt naast een groot winkelcentrum, kan hij shoppen en lekker bijkomen in de gekoelde winkels.

Vandaag kwam er ook weer een brief over de post met zijn avontuur van 14 juni, maar bovenal ook wat mijmeringen, want wat kun je anders doen dan mijmeren na een dag hard fietsen en als je ook de was ( 1 onderbroek en 1 fietsbroek uitspoelen) al gedaan hebt en in je eentje voor je tentje zit.
Hier komt wat interessants gemijmer :

Waarom zijn alle 60+ met een copie van hun huis op stap ? En als ze op hun stekkie staan gelijk het zeil uitleggen en gaan vegen, schoonmaken en aardappels schillen.
Waarom is mijn bord nog niet uit de tas geweest en eet ik consequent uit de pan?
Vaak ook nog met de spatel en niet gewoon met mijn vork.
Hoe ruik/stink ik na 5 weken kleding uitspoelen ipv behoorlijk wassen ?
Waarom neem ik zout mee, maar gebruik ik het niet?
Hoe houd ik tijdens het fietsen 6 eieren heel?
Waarom koop ik bij 30 graden 10 muesli repen met chocola?
Waarom staan volwassen kerels te kijken als iemand zijn caravan electrisch parkeert?
Vandaag 81 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 1216 km.

  • 19 Juni 2007 - 17:35

    René:

    Kijk die Herman, na de verwondering komen de vragen, na de vragen komt de leegte, na de leegte komt.... Herman gaat het weten.

    Enneh, soms moet je ook niet teveel vragen stellen, uit lijfs- en geestbehoud.

    Succes Herman, je gaat goeeeeed!

  • 19 Juni 2007 - 17:57

    Rob Udo:

    Man fiets toch gewoon door.

    Zo kom je er nooit met al dat gemijmer.

    Sterkte met jezelf.

  • 19 Juni 2007 - 19:08

    Lotte:

    Hallo pappa
    We hebben gewokt omdat Sanne jarig was Robin (haar vriendje) ging mee-eten
    toen wij aan het wokken waren belde jij net
    Ik heb veel gegeten en het was heerlijk:)

    Ik hou van je doei doei xxxjes

    Lotte

    PS ik ga lekker slapen naast mamma op jou plekje, daar lig ik al 2 weken :)


  • 19 Juni 2007 - 21:19

    Lobu Dzjed:

    Vermijmering is het begin van de twijfel

  • 20 Juni 2007 - 12:08

    Joost:

    Heerlijk hoor die dilemma's en mijmeringen, komen me bekend voor.
    Rare wereld leven we eigenlijk in en wat een rare actie's maken we zo nu en dan. Maar eh, mooi he die Ooostenrijkse omgeving. Zal alleen af en toe best klimmen zijn op je fietsje. Nou wens je veel sterkte nog met je billen op je
    'Brooks'. De mzl.

    joost

  • 20 Juni 2007 - 14:36

    Rob Steen:

    Tzjezus,

    1216 Km. Als je zo door blijft stampen kun je het wel twee keer halen tijdens je vrij-af
    Terug fietsen is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, dan zie de omgeving van de andere kant.
    ( Als je niets meer te mijmeren hebt is
    dit wellicht ook iets om te overdenken)


    Hou je haaks

    Rob Steen

  • 20 Juni 2007 - 14:51

    Henny:

    hoi het gaat geweldigzo
    vol houden hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bludenz

Rome en Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2009

Nog 13 weken

23 September 2008

Napapiiri,

08 Augustus 2007

de terugreis, iets anders dan gepland

03 Augustus 2007

Week 2

30 Juli 2007

Eerste week in Afrika!
Herman

Eind mei begint mijn vijfde grote fietstocht. Vanaf de Belgische kust (Nieuwpoort) zal ik de grenzen/loopgraven van de eerste wereldoorlog volgen tot aan Colmar. Vanaf Colmar zal ik dan langs de Rijn terug naar huis fietsen. Het is in ieder geval de bedoeling om met Karins verjaardag weer thuis te zijn.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 123393

Voorgaande reizen:

22 September 2018 - 12 Oktober 2018

Het land van de rijzende zon

03 November 2017 - 24 November 2017

Thailand en Myanmar

23 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Fietsen langs de frontlijn

17 Mei 2012 - 03 Juni 2012

Rondje Denemarken en weer terug naar huis

26 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Skagen en terug

30 Mei 2009 - 21 Juni 2009

Napapiiri

06 Juni 2007 - 05 Juli 2007

Rome en Zuid Afrika

Landen bezocht: