Dag 14 Bregenz - Bludenz - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu Dag 14 Bregenz - Bludenz - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 14 Bregenz - Bludenz

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

19 Juni 2007 | Oostenrijk, Bludenz

De tweede dag in Oostenrijk is een hele warme dag, net als bij ons. Vandaag, op Sanne's 17-de verjaardag, heeft hij een mooie rit gemaakt door een langzaam stijgend dal,langs een rivier.Door de warmte wel erg vermoeiend.
De camping waar hij nu is, ligt naast een groot winkelcentrum, kan hij shoppen en lekker bijkomen in de gekoelde winkels.

Vandaag kwam er ook weer een brief over de post met zijn avontuur van 14 juni, maar bovenal ook wat mijmeringen, want wat kun je anders doen dan mijmeren na een dag hard fietsen en als je ook de was ( 1 onderbroek en 1 fietsbroek uitspoelen) al gedaan hebt en in je eentje voor je tentje zit.
Hier komt wat interessants gemijmer :

Waarom zijn alle 60+ met een copie van hun huis op stap ? En als ze op hun stekkie staan gelijk het zeil uitleggen en gaan vegen, schoonmaken en aardappels schillen.
Waarom is mijn bord nog niet uit de tas geweest en eet ik consequent uit de pan?
Vaak ook nog met de spatel en niet gewoon met mijn vork.
Hoe ruik/stink ik na 5 weken kleding uitspoelen ipv behoorlijk wassen ?
Waarom neem ik zout mee, maar gebruik ik het niet?
Hoe houd ik tijdens het fietsen 6 eieren heel?
Waarom koop ik bij 30 graden 10 muesli repen met chocola?
Waarom staan volwassen kerels te kijken als iemand zijn caravan electrisch parkeert?
Vandaag 81 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 1216 km.

• 19 Juni 2007 - 17:35

René:

Kijk die Herman, na de verwondering komen de vragen, na de vragen komt de leegte, na de leegte komt.... Herman gaat het weten.

Enneh, soms moet je ook niet teveel vragen stellen, uit lijfs- en geestbehoud.

Succes Herman, je gaat goeeeeed!

• 19 Juni 2007 - 17:57

Rob Udo:

Man fiets toch gewoon door.

Zo kom je er nooit met al dat gemijmer.

Sterkte met jezelf.

• 19 Juni 2007 - 19:08

Lotte:

Hallo pappa
    We hebben gewokt omdat Sanne jarig was Robin (haar vriendje) ging mee-eten
    toen wij aan het wokken waren belde jij net
    Ik heb veel gegeten en het was heerlijk:)

Ik hou van je doei doei xxxjes

Lotte

PS ik ga lekker slapen naast mamma op jou plekje, daar lig ik al 2 weken :)

• 19 Juni 2007 - 21:19

Lobu Dzjed:

Vermijmering is het begin van de twijfel

• 20 Juni 2007 - 12:08

Joost:

Heerlijk hoor die dilemma's en mijmeringen, komen me bekend voor.
    Rare wereld leven we eigenlijk in en wat een rare actie's maken we zo nu en dan. Maar eh, mooi he die Ooostenrijkse omgeving. Zal alleen af en toe best klimmen zijn op je fietsje. Nou wens je veel sterkte nog met je billen op je
    'Brooks'. De mzl.

joost

• 20 Juni 2007 - 14:36

Rob Steen:

Tzjezus,

1216 Km. Als je zo door blijft stampen kun je het wel twee keer halen tijdens je vrij-af
    Terug fietsen is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, dan zie de omgeving van de andere kant.
    ( Als je niets meer te mijmeren hebt is
    dit wellicht ook iets om te overdenken)

Hou je haaks

Rob Steen