Dag 15 Bludenz - Ried - Reisverslag uit Ried, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu Dag 15 Bludenz - Ried - Reisverslag uit Ried, Oostenrijk van Herman - WaarBenJij.nu

Dag 15 Bludenz - Ried

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Herman

20 Juni 2007 | Oostenrijk, Ried

De warmste dag tot nu toe : 33 graden !

Vandaag heeft hij ervoor gekozen om met de fiets in de trein te stappen ipv over de Arlbergpass te fietsen. De temperatuur is te hoog en het fietsen daardoor onverantwoord. De Arlbergpass is 1793 meter hoog met een stijging van 12%.
Vanaf St.Anton am Arlberg is hij weer verder gefietst.
Sankt Anton am Arlberg is een bekend en mondain wintersportoord in de Oostenrijkse Alpen.Sankt Anton ligt tussen 1.284 m en 1.304 m hoogte.Het dorp Sankt Anton is al jarenlang een geliefd skigebied bij rijke beroemdheden. Niet alleen kwam tot ongeveer 25 jaar geleden de Nederlandse koninklijke familie hier trouw skiën; ook onder andere prins Harry, prins William, Vladimir Poetin, Kim Wilde, Diane Keaton en Rowan Atkinson worden er geregeld gezien. De buurplaats van Sankt Anton is Lech am Arlberg, wat inmiddels meer in trek is bij bekende Nederlanders.
Vandaag is hij gestopt in Ried, dit ligt nog slechts 38 km verwijderd van Nauders (het 3-landenpunt).Morgen is het dus de bedoeling in Italië aan te komen, waarbij hij tusen Ried en Nauders ook nog een kilometertje of 5 door Zwitserland gaat.
Vandaag 46 km gefietst

Totaal aantal fietskilometers : 1262 km

• 20 Juni 2007 - 15:38

Margot:

Dan kan hij nog door het belastingvrije paradijsje Samnaun fietsen;-p

• 20 Juni 2007 - 18:01

Monica:

ciao herman,
    Niet te lang in Nauders blijven hoor, want straks besluit je nog de komende winter te gaan skien!!
    Klasse man, zet 'm op

• 20 Juni 2007 - 19:53

Jacobine:

Hoi Herman, Ik vind dat je het vootreffelijk doet en dat je er ook gewoon voor kiest een stukje de trein te nemen als het te warm en te zwaar is! Veel succes met je reis!
    groeten Jacobine

• 20 Juni 2007 - 21:03

Lobu Dzjed:

Zelfs een fiets rijdt als op rails, wanneer je'm op de trein zet.

• 21 Juni 2007 - 06:01

Karin H :

Hoi herman je gaat hard man.
    Echt super om te zien hoe goed het gaat hou vol hé.

groetjes Karin H

• 21 Juni 2007 - 07:48

Tjandra:

wat goed van je man, hou vol,
    mis je ons al een beetje?
    veel liefs hou je taai,we zijn trots op je.

• 21 Juni 2007 - 10:23

Yolande:

Hallo Herman,
    Even over die eieren ,zou ik gewoon in t pannetje doen ,dan zijn ze gaar als je aankomt.Met die muesli repen kun je jezelf helemaal insmeren en dan 30 min inlaten trekken,daarna ben je erg opgeknapt dit weet ik van de sauna ,vooral de chocola is goed.
    Van je lakenzak kun je nog wel een onderbroek prutsen , is dat probleem v moeilijk er in slapen ook opgelost.
    Wij thuisblijvers vinden het geweldig dat Lotte op jouw plekje ligt , dan hoeven Mar en ik niet meer hele nachten te posten voor de deur van jullie buurman.
    Ik zou niet de oversteek maken om nog een rondje Griekenland te doen want daar word het 44 graden , dan loopt de reuzel echt je broekspijpen uit.
    Die mijmeringen zijn erg goed , je bent prachtig je aura aan te opschonen , ga zo door jongen.
    Doe voorzichtig, groetjes vans ons alle 5

• 21 Juni 2007 - 12:56

Fam. Van Schie:

Hoi Herman,

Morgen in Italie! Goed gedaan hoor! Pas goed op jezelf met die hitte.

Groetjes,
    fam. Van Schie

• 21 Juni 2007 - 13:33

Lotte:

Hallo pappa
    we hebben 22 juni een leuk dag
    in de ochtend hebben we open podium
    en dan in de middag GYM
    Dan aan het einde van de middag gaan we naar ODI voor KAMP

xxxjes I love Jou doei doei ByE
    LOTTE:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

• 21 Juni 2007 - 15:42

Karin IV:

Hey Herman,
    Je schiet al aardig op.
    Je doet het echt super maar nog even je best doen.

Groetjes Karin

• 21 Juni 2007 - 19:54

Silvia:

Hoi Herman,

Wat ben je al ver zeg!! Ik doe het je niet na, ik loop wel 4x 40 km in Nijmegen, dat is genoeg. Ieder z'n vak!!
    Zet hem op verder en we houden je in de gaten.
    Succes,

Sillie

• 21 Juni 2007 - 21:56

Bertus Bultrug:

Ik zeg: Herman hou je haaks. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.